Secretaresse/gastvrouw (min. 24 uur per week)

Wat ga jij doen?
Jij zorgt voor een klantvriendelijke ontvangst van onze gasten, of ze nu fysiek ons pand ‘betreden’, dit telefonisch dan wel per mail doen. Jij bent ons visitekaartje en managed alle in- en uitgaande contacten. Dit doe jij door o.a. bezoekers te ontvangen, in- uitgaande correspondentie (inclusief e-mail) af te handelen, houdt onze website en overige social media uitingen actueel en beheert diverse agenda’s. Daarbij ondersteun jij ons op diverse vlakken zoals bijv. het inboeken van facturen of het opstellen van nieuwsbrieven.

Wat verwachten wij van jou?
Jij hebt:
• minimaal MBO niveau;
• ervaring in een vergelijkbare functie;
• een uitstekende beheersing van het Office pakket;
• goede organisatie skills;
• goede communicatieve en commerciële vaardigheden;
• goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Duits is een pré);
• klanttevredenheid en een goede relatie met onze opdrachtgevers hoog in het vaandel staan;
• een zelfstandige werkhouding, bent accuraat, flexibel, enthousiast, besluitvaardig en zeker niet bang om initiatief te tonen;
• de behoefte om alles uit jezelf te halen en je te blijven ontwikkelen.

Wat mag je van ons verwachten?
• een afwisselende en uitdagende functie in een enthousiast en deskundig team;
• een open en informele werksfeer, waarin vakmanschap en ambitie samen gaan;
• werken in een dynamische omgeving met mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling;
• marktconforme salariëring met goede secundaire arbeidsomstandigheden (cao Afbouw).

Heb je interesse in deze afwisselende en uitdagende functie?
Stuur dan een mail met CV naar Rob Vankan, e-mail: rob@vanderkleijbouw.nl

Geplaatst op 1 november 2018